Užsakydamas prekes Lietuvos Respublikos teritorijoje (išskyrus Kuršių Neriją) Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš žemiau nurodytų prekių pristatymo būdų:

Prekių atsiėmimas Lietuvos pašto skyriuje – 1.99 Eur.
Pristatymo terminas 2-3 d. d.

Prekių pristatymo į namus kaina 4,99 Eur.
Pristatymo terminas 1-2 d. d. 

Pirkėjas užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą:
1) Įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo adresą;
2) Įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu (į nurodytą Lietuvos pašto skyrių) Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

Prekių atsiėmimas iš LP EXPRESS, OMNIVA ar DPD siuntų savitarnos terminalų Lietuvoje – 2,50 Eur.
Pristatymo terminas 1-2 d. d.

Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Patvirtindamas užsakymą ir pirkimo elektroninėje parduotuvėje LittleOne.lt taisykles Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas.
Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos priėmimo – perdavimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos priėmimo – perdavimo dokumente, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, pažeidimų nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) Pirkėjas privalo tai pažymėti prekės
priėmimo – perdavimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų tik tuomet jei šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
Prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui.
Jei Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, atstovai susisiekia su Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius,  taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus, prekių pristatymo mokestį, jeigu jis buvo taikomas.